Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jorn Gijn - WaarBenJij.nu Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jorn Gijn - WaarBenJij.nu

Christchurch

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Jorn

06 Maart 2018 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Mn reis begon met een 12,5u duurde vlucht naar taiwan, daar had ik een overstap van 16u om vervolgens nog 14u door te vliegen naar Christchurch. De reis ging eigenlijk erg soepel en er zat een groot voordeel aan dat ik zo'n lange overstap had. Ik heb helemaal geen last gehad van een jetlag (het is alleen vreemd om iedere keer te weten dat nl een tijdsverschil heeft van 12u)
In Christchurch heb ik de eerste week gebruikt om mn reis eigenlijk eenn beetje op te starten. Had verder nog niet echt een planning naast mn heen vlucht en terugvlucht. Dus heb ik gewoon een dagje in de keuken gezeten met een kaart voor me en iedereen die binnen kwam vulde mijn kaart steeds verder aan, totdat ik een mooi idee had van wat ik allemaal wou gaan zien :P
De rest van de dagen heb ik vooral besteed aan het rondlopen in christchurch en daar een beetje zien wat er te zien was. Bv het canterbury museum, het gigantische park achter het museum, met een kabelbaan omhoog en daar een wandeling gemaakt en naar het artic centrum geweest. 6/3 ben ik vertrokken naar Dunedin. En daar heb ik nu een klein weekje, om vervolgens door te reizen naar Stewart island om daar 1 van de great walks te gaan doen! En misschien een wilde kiwi te spotten!

  • 08 Maart 2018 - 04:07

    Jef:

    Veel plezier kerel geniet er van

  • 08 Maart 2018 - 07:09

    Mandy:

    Spannend Jorn! Ik reis met je mee door je te volgen. Ben benieuwd naar al jouw belevenissen. Fijn dat de heenreis goed verlopen is. Veel geluk ,ontdek-en reisplezier verder.
    vraagje, plaats je hier ook foto's?
    Gr Mandy



  • 08 Maart 2018 - 07:10

    Mandy:

    Ha, foto's inmiddels gevonden, leuk!

  • 08 Maart 2018 - 08:44

    Richard:

    hey mate,

    daar aan de andere kant van de wereld.
    fijn dat het begin goed is verlopen.
    Hoop dat de rest ook fantastisch gaat en dat je een verschrikkelijk leuke tijd gaat beleven.
    Kijk er naar uit om je belevenissen te kunnen volgen.

  • 08 Maart 2018 - 09:56

    Marjan Wieffer:

    Hei Jorn wat leuk dat je een reisverslag bij houdt. Zo kunnen we afstand toch nog een beetje mee genieten. Succes met je eerste grote wandeling. Kijk nu al uit naar de foto`s.

  • 08 Maart 2018 - 21:21

    Henk Langeveld:

    Veel plezier op je reis. Benieuwd hoe zo'n wilde kiwi smaakt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Jorn

Reis naar nz

Actief sinds 06 Maart 2018
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 5408

Voorgaande reizen:

06 Maart 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: